Seksi Ana Ivanović na Vimbldonu

Ana Ivanović otkrila je na svojoj web stranici koju sportsku odeću će nositi na predstojećem Wimbledonu

Na radost gledalaca i fotoreportera nastupiće u superkratkoj i potpuno beloj haljini koja više otkriva nego što skriva. Poznato je da Ana rado pozira fotografima u seksi izdanjima, na primer prošle godine snimila je izazovni editorijal za britansko izdanje časopisa FHM.

U nedavnom intervjuu za srpsko izdanje magazina Hello! među ostalim je istakla:
"Volim elegantnu odjeću, ne volim kad mi je pretijesna. Više volim klasični stil oblačenja, najčešće nosim suknje u slobodno vrijeme", kazala je Ana Ivanović dodavši kako uživa nositi glamuroznu odjeću:
Ivanović mnogi smatraju najseksipilnijom tenisačicom na svijetuIvanović mnogi smatraju najseksipilnijom tenisačicom na svijetu"Obožavam se dobro obući, po cijele dane sam u sportskoj odjeći i kad dobijem priliku izaći negdje van, onda volim obući nešto specijalno. Nakit daje svemu poseban ton. Najdraža mi je jedna crna haljina koju sam dobila kao rođendanski dar u Beogradu prije nekoliko godina", tvrdi zgodna tenisačica te dodaje kako su joj najdraže kreacije Matthewa Williamsona:


Njegova odjeća je stvarno elegantna i ženstvena. Sviđa mi se i odjeća od DKNY-a, u isto vrijeme je ugodna za nositi, a ipak ženstvena. Od cipela najviše preferiram Miu Miu", zaključila je nekoć prva tenisačica na svijetu.
Izvor: Nacional.hr

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP