Vladimir Vuksanović: Nisam Cecin dečko!

Maneken Vladimir Vuksanović (22) tvrdi da nije u ljubavnoj vezi sa 14 godina starijom folk pevačicom Cecom Ražnatović * Vladinu priču potvrdila je za dnevnik Press i sama Svetlana Ražnatović

Iako se nedavno pojavio na proslavi njenog rođendana u vili na Dedinju, maneken modnog studija „Klik" poriče da među njima postoji bilo šta sem prijateljstva:
- Ovo je sve prenaduvana priča i ja sam iznenađen šta se dešava i šta sve novine objavljuju - kaže Vlada, i dodaje: - Ceca i ja smo samo prijatelji. Upoznali smo se preko kreatora Saše Vidića, i tačno je da sam bio na njenom rođendanu, ali sam se zadržao jako kratko i ne vidim šta je tu čudno.

- Ja sam maneken i student ekonomije sa prosekom 8,8 i ne želim da se moje ime povlači po novinama i da me pominju kao dečka Cece Ražnatović. Zbog svega ovoga imam i problema u porodici. Ceca putuje na Kipar, ja u Šangaj gde ću živeti i raditi nekoliko meseci, tako da o navodnoj romansi nema ni pomena.
Vladinu priču potvrdila je za Press i sama Svetlana Ražnatović: - Očigledno da oni koji nisu bili na mom rođendanskom slavlju imaju više informacija šta se tamo dešavalo i ko je sve bio. Zato i nemam više komentara na sve te priče - kaže Ceca
Ipak, izvor Pressa koji je prisustvovao proslavi Cecinog 36. rođendana kaže da je pevačica čitavo veče bila posvećena upravo Vuksanoviću. - Ceca je Vladi te večeri posvetila nekoliko svojih pesama i sve vreme mu je slala nežne poglede. Svi prisutni imali su utisak da među njima postoji nešto više od prijateljstva - kaže sagovornik Pressa.
Ceca se sa Vladom prvi put pojavila pre 10 dana na splavu „Fristajler" i modnoj reviji „Ripleja" (na kojoj je Vlada učestvovao kao maneken): - Nije Vlada bio jedini maneken na toj reviji! Pa, zar ja nemam prava da se sa nekim družim ili je dečko trebalo da se odrekne svog manekenskog angažmana pošto ja sedim u publici? Ako sedim pored nekog, to ne znači da sam mu devojka - rekla je Ražnatovićeva.
Izvor: Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP