Farma druga sezona: Ko su ucesnici?

Radmila Manojlović i Zorica Brunclik, pobednik poslednjeg serijala „Zvezde Granda" Darko Lazić i lider grupe „Luna" Čeda Čvorak su među 20 javnih ličnosti sa kojima organizatori trenutno preciziraju stavke u ugovoru, pise "Press"

- Iako je početak emitovanja nove „Farme" najavljen za sredinu marta, producenti već pregovaraju sa potencijalnim učesnicima - navodi izvor Pressa blizak produkciji.

- Međutim, sada pažljivo vrše selekciju jer će biti teško nadmašiti popularnost prvog serijala. Vlasnici Pinka već su razgovarali sa Sašom Popovićem da se na seoskom imanju pojave neke „zvezde Granda", pa su tako u igri Darko Lazić i Rada Manojlović.
Takođe, razgovarali su i sa folk pevačicom Zoricom Brunclik, koja je poznata po britkom jeziku i od koje se očekuje da bude lider među farmerkama. Pevačica je imala neke posebne zahteve, a konačnu odluku doneće sledeće nedelje. Kao jedan od učesnika pominje se i lider „Lune" Čeda Čvorak, koji je poznat kao osoba bez dlake na jeziku - zaključuje naš sagovornik.
Radmila Manojlović je veoma zainteresovana da se pojavi na Pinkovom seoskom imanju.
- Prošle godine nisam želela da odem na „Farmu". Međutim, veoma mi se dopao prvi serijal i mislim da sada ne bih odbila ponudu - rekla je Rada.
Darko Lazić ne želi da potvrdi da li je dobio ponudu, ali je napomenuo da bi se odlično snašao u ulozi VIP farmera.
- Ne mogu da odgovorim na pitanje da li ću učestvovati u drugoj sezoni srpske „Farme", jer ne odlučujem o tome, budući da moju karijeru vodi produkcija „Grand". Međutim, rado bih prihvatio ponudu. Verujte da bih se odlično snašao tamo. Momak sam koji živi na selu i farmerski poslovi mi nisu strani. Siguran sam da se ne bih svađao, jer sam veoma tolerantan - kaže Darko za Press.
Zorica Brunclik nije želela da se oglašava ovim povodom i insistirala je da joj kažemo ko nam je otkrio da je ona potencijalna farmerka.
- Pošto nećete da mi otkrijete ko vam je to rekao, neću ni ja vama da dam ekskluzivu. Kada se budem čula sa njima i kad mi oni to odobre, onda ćemo razgovarati - rekla je pevačica, a njen suprug, harmonikaš Miroljub Aranđelović Kemiš, dodao je da je Zorica veliki avanturista i da bi se odlično snašla na „Farmi".
Čeda Čvorak tvrdi da sa njim zvanično još niko nije razgovarao.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP