Marina Perazić se seli kod Firčija

Kako bi udovoljila željama kćerki Mie i Lune, nekadašnja hrvatska pop zvezda Marina Perazić rešila je da se na jesen preseli u Novi Sad, gde živi njen bivši suprug i bivši farmer Ivan Fece Firči, pise Hello.

Na ovakav korak ova harizmatična dama odlučila se pre svega zbog mlađe kćerke koja je imala žarku želju da stanuje u istom gradu gde i njen otac. Da bi mogla da se izdržava u novoj sredini, Perazićeva će u vojvođanskoj prestonici držati časove zumba plesa. Inače, nedavno je bila u Riminiju gde je dobila potreban sertifikat za taj posao.

- Nisam bila za to da se preselim u Srbiju, ali Mia i Luna su me nagovorile. Izrazile su želju da žive u Novom Sadu gde će biti u blizini oca, tako da sam morala da im je ispunim - objasnila je Marina za magazin “Hello!”.
- Shvatila sam da mi Rijeka kao grad nije pružio ništa, a imala sam mnogo interesantnih poslovnih ideja, pa sam odlučila da odem u neku drugu sredinu. U Novom Sadu planiram da radim kao instruktor zumbe i pomažem ženama da oblikuju liniju i izbace svu negativnu energiju, a ambicije su mi da kasnije završim potrebnu školu da mogu da pomažem ljudima i u prevazilaženju njihovih psihičkim problema - iskrena je Marina.
Izvor: Hello

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP