Miloš Bojanić, posle pobede za "Novosti"

- Osećam se odlično, kao pravi Brus Li. Smršao sam sedam kilograma, tako da sam u odličnoj fizičkoj kondiciji, dok me psiha slabo služi (smeh) - rekao je Miloš Bojanić za "Novosti", nakon što se na farmu spustila zavesa.

- Istina je da sam se borio sam protiv svih, da sam imao odličnu strategiju, dok su ostali bili netaktični. Da me nisu dirali, možda bi mogli da se igraju i osvoje neku nagradu. Žao mi je što su Maca i Firči uzurpirali ljude, kojima je jedini cilj bio da me isteraju sa farme. To se moglo videti odmah na početku šoua, kada me je Zorica Brunclik izabrala za slugu. Mislio sam da smo kolege i prijatelji, ali pokazalo se da nismo.

Popularni folker, koji je na farmi bio izložen konstantnim provokacijama i vređanjima od strane većine farmera, poručuje da će se zbog uvreda iznetih na njegov račun susresti na sudu sa Ivanom Feceom Firčijem, ali i sa Macom i Zoricom.

- Čuli ste psovke ove dvojice na moj račun, a koleginicu ću tužiti zbog pokušaja insceniranja fizičkog kontakta, koji je tamo strogo zabranjen, i zato što me je pljunula. Ne zameram joj to što je iznela moju intimnost u javnost, jer i ja sam njenu.

* Kako to da ste sa svima došli u konflikt?
- Greška. Svi su se svađali sa mnom zato što sam radio više nego svi oni zajedno. To ih je iritiralo, a posebno moj ulazak na farmu, jer im nije bilo jasno šta tražim tamo kada imam sve u životu.

* Šta je zapravo bio vaš motiv da se takmičite?
- Pitajte Sašu Popovića. Imao sam ugovorenu turneju po Australiji, ali on me je zamolio da uđem na farmu. Rekao mi je da je šou programu potreban profil ličnosti kao što sam ja. Psovao sam ga zašto me je poslao među ludi svet, ali biće da ću morati da mu se zahvalim. Taman kada sam posle tri nedelje poželeo da napustim farmu, krenula je hajka na mene. Budući da sam veliki borac, a ovo je igra, surova i bez granica, odlučio sam da se igram i sve sam ih nadigrao.

* Tvrdili ste da je Zorica Brunclik dobila stan po jeftinoj ceni u vreme kada je bila u stranci na vlasti, zbog čega ona planira da vas tuži. Ostajete li i dalje pri toj izjavi?
- Da. Njen muž je za vreme vladavine JUL-a imenovan za direktora RTS-a, i otkupio je po jeftinoj ceni veliki stan u Nušićevoj ulici. Neka me slobodno tuži. Neću pobeći. Kako ću joj platiti odštetu? Podići ću kredit (smeh).

* Nacrtali ste je kao vešticu, da li je tako i doživljavate?
- Ma, ona je najveća veštica i zlikovac na kugli zemaljskoj. Imala je za cilj da me eliminiše, jer me je smatrala konkurencijom i znala je da sam stvoren za sve poslove, dok ona ume samo da štrika.

* Stiditeli se nekih postupaka na farmi?
- Čovek sam od krvi i mesa, tako da sam se izvinio svima za uvrede koje sam izrekao u afektu. Čoveka menjaju date okolnosti. Jesam vernik, ali nisam svetac.

* Da li je istina da vam je život bio nekoliko puta ugrožen?
- U početku sam se mnogo nervirao, imao sam povišen pritisak 230 sa 100 i nešto, dok nisam shvatio poentu igre. Rekli su da sam izmislio da mi je život bio ugrožen, ali, hvala bogu, postoji kartoteka u Barajevu, tako da će uskoro obelodaniti izveštaj o zdravstvenom stanju na farmi. Najteže su mi pala vređanja. Firčiju i Maci nikada neću oprostiti to što su mi psovali mrtvu majku i prvi red na sahrani. Ostao sam hladan na provokacije, jer imam 59 godina i u životu sam nekoliko puta proživeo farmu.

* Optužili su vas da ste pedofil upravo oni koji šetaju ili su šetali duplo mlađe devojke?
- To neka služi njima na čast. Njihova zloba ne zna za granice, tako da su na kraju, kada su shvatili da me nikako ne mogu pobediti, izmislili da se udvaram Dragani i Mini. One su za mene ćerke koje nisam imao, od kojih sam imao maksimalnu podršku.

* Kako ćete potrošiti nagradu? Nekoliko puta ste promenili mišljenje, rekli ste da ćete je podeliti sa Minom i Draganom, pa sa sinovima...
- Želeo sam da to učinim sa Minom i Draganom, tako što bismo zarađeni novac stavili na gomilu i ravnopravno ga podelili. Mina se, međutim, nije složila, tako da je dogovor otpao. Novac ću podeliti sa sinovima i suprugom.

USKORO TATA!
* Je li istina da sa sadašnjom suprugom pokušavate da veštačkom oplodnjom dobijete dete?
- Ceca Ražnatović je to uradila, pa zašto onda ne može i moja supruga. Ko sam ja da je ostavim bez dece? Pokušavali smo i nastavićemo da se trudimo kako bismo u skorijoj budućnosti, ako bog da, postali roditelji.

ŽAO MI JE ĐUSA
* Da li vam je žao što je Đus ispao zbog vas? Smatrate li da vas je seksualno zlostavljao?
- Đus nije izbačen zbog mene, već zbog Mace. On je najkvarniji čovek na farmi. Uspeo je sve da pozavadi, u nameri da izvuče premiju, ali ja sam ga provalio. Ne želim da sumnjam u sud „Zadruge“, ali ako je Maca mogao da me udari glavom, a da prođe nekažnjeno, onda mi je žao što su izbacili Đusa samo zato što me je, u pijanom stanju, uhvatio za zadnjicu. Sigurno ćemo ostati u kontaktu, a planiram da mu pomognem u poslu. Dečko je divan, ali voli da popije, što su Maca i Firči zloupotrebili. Ma, njih dvojica su stvorili klan gori od zemunskog. Izazvali su takvo ludilo na farmi da bi, bez intervencije „Zadruge“, sigurno bilo mrtvih.

NIJE VIDELA SAPUN
* Mnogi su vam zamerili to što ste Maju optužili da se nije kupala?
- Ma, nije se kupala! Lagala je narod. Rekla je kako se okupala osam puta, a od toga me je dva puta prevarila, jer sam čuo da je samo prala kosu. Raka nije prao zube, a i smrdeo je samo tako, jer se nije presvlačio po dolasku iz štale. Morao sam da vodim računa o tome, jer mi je stalo do higijene.
(Izvor: Novosti)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP