"Narod pita": Pobednici Farme odgovarali gledaocima

U emisiji "Narod pita" okupili su se superfinalisti kako bi odgovarali na pitanja publike koja ih je bodrila više od tri meseca...i nije ih štedela...



"Čestitke Maci, Miloš sramota...“, bio je komentar prve gledateljke koja je imala zamerku i način glasanja.

"Poslali smo pregršt poruka, a nismo dobijali povratne poruke, a i kada smo ih dobili pisalo je da je glasanje završeno...Maca je pobednik za nas, on je čovek koji je zaslužio pobedu, a ne ovaj čovekoliki majmun...ako mislite da ste (produkcija) prevarili narod, niste...da li je moguće da postoji toliki broj kretena koji je glasao za Miloša“, rekla je jedna gledateljka iz Njujorka. "Sramota me što sam Srpkinja, što je pobedio Miloš Bojanić, ne mogu da verujem...sramota je...“, rekla je druga gledateljka. "Bolje da glasam za bezbrazluk (Macu) nego zlo...Mene je sinoć bilo sramota što sam Srpkinja“. Usledili su slični komentari, a jedna gledateljka je "oplela“ i po "Grand produkciji". "Mislim da je Saša Popović doprineo svojom negativnom kampanjom...i prema Mileni i Nemanji. Nisu bili dobri, grešili su, ali osuditi ih na linč“....Miloš se branio: "Poštujem svačije mišljenje. Ja sam mesec dana samo radio, radio i radio. Ja nisam čovek koji je psovao mrtvu majku, psovao...ja sam čovek koji se branio. Ja sam od krvi i mesa, u afektu je bilo mnogo toga što nikada ne bih izgovorio i svima se izvinjava. Bilo je provokacija, pa sam i ja tako. Ipak, narod koji je glasao za mene...nije valjda da oni nisu gledali Farmu?! Ja nisam nikakvu taktiku, već samo vrlinu".



"Ako se neko usudi da sebe, lažnu žrtvu poredi sa žrtvama Jasenovca, on je za linč", rekao je Maca. "Ovde se dogodilo stvari koje nisu smele da se dogode i produkcija je trebalo da reaguje. Na nacionalizam, na pretnje...čovek koji ne zna 'Oče naš', da nije tužno bilo bi presmešno...fuj, fuj, fuj!", komentarisao je Maca Miloševu izjavu. Bilo je onih koji su "dokačili" Macu, ali i obojicu i naterao ih da se izvine...
Kasnije je došlo do incidenta. Nakon par poziva podrške Milošu, usledelli su ponovo oni "za Macu". Nakon što je Miloša "oplela" jedna gledateljka zbog pominjanja Ljube Miloša, pobednik je odgovorio: "Što me napade, kada su bile video poruke na Farmi, njega je rođena majka opomenula da pazi na ponašanje...", pričao je Miloš, a Maca je u tom trenutku ustao i napustio studio....na kratko, a onda na nagovaranje voditelja i organizatora za vreme reklama. "Mislili ste da se neću vratiti?!", kratko je rekao Maca. Kasnije je dobijao podršku od "Maco, džentlmen si", pa do "Miloše, pohvalila bih vam frizuru, vidim da je gospođa Bojanić celu noć farbala..."
Za Draganu Milošević, koja je na udaru dela javnosti što zbog druženja sa "čika Milošem", što zbog Nemanje, gledaoci su bili blagonakloni. Pitanja su bila pristojna i fina, a onda je Maca "dohvatio mikrofon" i ponovo rekao šta misli o njoj. "Da razjasnimo nešto, ja ženu ne napadam, ja sam samo bolno iskren. Meni je žao što su Milena i Nemanja stavljeni na stub srama i mislim da to nije u redu. Ja sam m u početku rekao da je luksuz što su ušli zajedno, a kada su to već uradili, onda je trebalo da uđu spremni. Žao mi je što ih napadaju, ja im želim sve nabolje. A, što se tiče Dragane, mladi ljudi koji je gledaju kažu: 'Što da radim kad je bolje da budem sa nekim?'. Ja sam za to da ljudi svojim radom i trudom dostignu zvezdano nebo ili dođu do uspeha", rekao je Dragan Marinković i dodao da je "bilo časnije" da prizna da je ušla i rekla "Došla sam da pravim probleme", a ne da "vređa inteligenciju izjavom ja sam ovde da me ljudi bolje upoznaju. Kasnije je ipak i Dragana morala da odgovori na jedno nezgodno pitanje. "Dragana, koliko ima balerina u Grand baletu?", pitala je jedna gledateljka. "Deset", rekla je Dragana. "A, kako to baš vi od tih deset da uđete?". "Tačno je da sam ušla kao Nemanjina bivša, ali izašla sam kao Dragana Milošević".



Iako se par puta brecnula na Macu rekavši da je "frustriran, jadan i dosadan narodu", rekla je i da je "Saša Popović posebno ponosan na nju i njen plasman". Ipak, najinteresantniji deo večeri bio je kada se Miloš osvrnuo na incident sa Đusom, i otkrio da je na Farmi Ivanu Gavriloviću i Gagiju Đoganiju rekao da će Đusu, "dobrom, inteligentnom momku", "platiti kameru", tačnije produkciju spota.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP