Jelena Karleuša preživela pakao (INTERVJU)

O dramatičnim trenucima vandalskog napada huligana na nju i njenog muža, Duška Tošića, ekskluzivno za Kurir svedoči upravo srpska pop diva i kolumnistkinja tog lista, otkrivajući s kakvim se strahovima borila i šta je bila spremna da učini da su kojim slučajem pokušali da povrede njenog supruga.

* Šta ti je prolazilo kroz glavu kad su dvojica huligana nasrnula na vas i vaš dom?
- Uplašila sam se, ali sam i pobesnela. Dokle je sve ovo došlo? Duško se postavio između njih i mene da me zaštiti. Napali su njega, pretili su i psovali, ali je on odreagovao mudro i pribrano. Sve se odigralo na pragu naše porodične kuće.

* Jesi li se plašila za sebe i bezbednost svoje dece?
- Najviše sam se uplašila za Duška. On je bio meta tom ološu. Stajala sam iza njega. Da su mu bilo kako naudili, nikakav strah me ne bi sprečio da im otkinem makar parče kože. Šta bi te pič.e posle uradile meni, bilo bi manje bitno. Deca su bila na spratu i čula sam kako plaču u krevetićima. Nisam znala kuda pre da potrčim, ka deci ili ka Dušku. Noćna mora!

* Da li je tačno da si nakon napada sa ćerkama napustila porodičnu kuću?
- Tačno je. Odnela sam decu da ne doživljavaju traume zbog čitave situacije, policije, mnoštva novinara koji su okupirali ulicu... Uostalom, u fazi smo preseljenja u novu kuću, koja ima rampu i čuvara.

* Ima li napad veze s kolumnom koju pišeš u Kuriru?
- Iskreno se nadam da nema. Ovo je bio napad huligana na Duška! Ne znam zašto ih nazivaju navijačima Crvene zvezde! Svako navija za neki klub, pa i onaj koji pobije celu familiju! Zar treba da ga nazovemo navijačem? Ili ubicom? Nije fer da se u sve ovo uvlači tako veliki i slavan klub. Nazovimo stvari pravim imenom! Pravi navijači ne napadaju svoje. Oni bi za svog igrača i srce dali.

* Je li ti se javio neko od kolega i dao podršku?
- Svi novinari, kojima se zahvaljujem, zatim moji prijatelji i fanovi, i niko sa estrade sem Ane Kokić. Nažalost, čula sam da su mnogi likovali. Ovom prilikom im tapšem! Bravo, face! Bravo! Sutra, kad vaše dupe bude bilo u procepu, ne očekujte od ove budale da vas više brani.

* Kakvi su ti dalji planovi?
- Moj život je opšta ludnica! Na sve ovo ja sam i majka, i supruga, i glupa žena koja želi da menja svet svojim stavovima, i neko ko peva i igra! A ko peva - zlo ne misli! Na redu su veličanstveni koncerti u regionu, za početak veliki solistički koncert u Skoplju 20. novembra. Da bih se ja zaustavila, potrebna je ipak malo veća sila.
Izvor: Kurir

1 komentara:

Unknown четвртак, 28. октобар 2010. 13:16:00 CEST  

- MOJ ZIVOT JE LUDNICA - Jeste jeco , i ti si pravi predstavnik , sa svim karakteristikama , pacijenta koji zivi u njemu . Na svu srecu imas ogromnu podrsku tvojih fanova , mame preDivne i tate-ocuha/ruzna rec/ boketa 13 .
- MAJKA - o tome necemo , zbog dece , neka su ziva i zdrava .
- SUPRUGA - ili suprug , jos to nisi definisala u glavi , ja bih rekao SUPRUG , jer si tako dobro odbranila tvoju DUSANKU od huligana , koji su se usudili da je pitaju - ZASTO NIJE OZNOJILA GACE NA DERBIJU - i to pred vise od stotine , makakvi hiljade novinara koji su pratili sta ce se desiti i strahovali za svoju koleginicu -KOLUMNISTKINJU , vise nego za SLOBU i RADOVANA kad su hapseni i kad su HULIGANI I SNAGE HAOSA I BEZUMLJA pravili incidente.
- GLUPA ZENA - glupa bas i nisi , ali da si zena , ne bih mogao da se zakunem.
- Ovo KO PEVA ZLO NE MISLI / nisam znao da je to tvoja izreka , ja glup , mislio narodna .
- DA BI SE JA ZAUSTAVILA , POTREBNA JE MALO VECA SILA -
- Znaci S E K A A L E K S I C .
-- MOLIM SVE KOJI ZNAJU VEB ADRESU
FONETVEB TELEVIZIJE DA JE SMSom JAVE PRIJATELJIMA . JA SAM SINOC POSLAO NA 20tak ADRESA PRIJATELJIMA I NIKO OD NJIH NIJE ZNAO ZA NJU . MOLIM ZORANA SEKULICA DA UCINI NESTO NA REKLAMI , DA OVA ADRESA STIGNE DO SVIH . POZ, ZORAN LUKIC N. BGD .

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP