Jelena Janković - oproštaj od reprezentacije Srbije (VIDEO)

Jelena Janković odlučila je da se posle 12 godina oprosti od reprezentacije. Jelena je izjavila je da joj je veoma teško zbog poraza, koji je značio i konačan kraj finalne bitke. Ona je otkrila da je igrala povređena, ali i da je duel u Češkoj verovatno bio i poslednji koji je odigrala za reprezentaciju.


"Veoma mi je žao sto nisam uspela da osvojim nijedan poen za tim. Bila sam povređena ali to ne treba da umanji način na koji je igrala Safarova i pobedila. Sve čestitke češkom timu na drugoj uzastopnoj tituli… mi ćemo nastaviti da sanjamo prvi trofej", rekla je Jankovićeva.

Posle 12 godina igranja za nacionalni tim Jankovićeva je rekla da je došlo vreme da mesto prepusti mlađim igračicama.

"Ja sam tip igrača koji uvek želi da postigne više nego što inače mogu. I ranije je bilo povreda kada sam igrala za Fed kup, ali mi je ovog puta možda sve bilo teže zato što sam starija… Mislim da neću igrati naredni meč sa Slovačkom. Dosta putujem, umorna sam I imam dosta povreda. U reprezentaciji ima ijoš igračica koje mogu dosta da daju. Uvek ću pomagati reprezentaciji, koliko god mogu i kad god bude potrebno…"

"Igraću manje sledeće godine i trudiću se da igram samo velike turnire. Ova povreda leđa je od onih koje se vraćaju već godinama i moram da vodim računa o tome. Nadam se da ću uspeti da saniram te povrede u budućnosti jer to može da utiče na moju igru", dodala je Džej Džej.

Kada je u pitanju nastup Ane Ivanović za reprezentaciju u 2013. godini ona je rekla da još uvek nije napravila plan za sledeću sezonu.

"Još uvek nisam napravila plan za sledeću godinu. Za sada jedino znam da ću igrati u Pertu, a onda u Melburnu", rekla je Ana.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP