Dame otkrile: Najluđi seksualni zahtevi

Čitateljke Women's Healtha podelilo su svoja najluđa iskustva i najsmešnije zahjeve koje su dobile od svojih partnera. Bilo je tu dosta toga, evo nekoliko nasumice izbranih iskustava...



Vibrator

Tokom seksa, on je od nekuda izvukao vibrator, što baš i ne vidim kao stvar koja se uvodi u seks u tim ranim fazama veze. Trenutak prije nego ga je krenuo koristiti na meni, rekao je "Moja bivša je obožavala to". Na trenutak sam zastala i pitala "Voljela je seks s vibratorom ili baš ovaj vibrator?". Ispalo je da je voljela oboje.

Uvo

Meni se jako spavalo i nisam bila raspoložena za seks, što sam mu i rekla, no on me nije prestajao nagovarati. Napokon sam zadrijemala, on se skinuo, a sljedeće čega se sjećam je neobičan osjećaj koji je trajalo i trajao, buđenja u bunilu i njegovog penisa koji je pokušavao gurati mi u uho. Izmotavao se kako je jako želio seks te je mislio da će mi to biti seksi, pa ću nastaviti s oralnim seksom.

Lizalica

Počeli smo se ljubiti i dodirivati, a on je držao lizalo u ruci dok se spuštao dolje. U jednom trenutku lizao je lizalicu i potom je pitao može li je koristiti na meni. To definitivno nije bilo baš higijenski, ne znam šta me spopalo...

Drugi

Bila sam u s muškarcem koji je bio u vezi. Mislim da je njega uzbuđivao sam čin varanja, a htio se naći i s druge strane te medalje. Nagovarao me da nađem još nekog s kime ću izlaziti i da mu šaljem detaljne izvještaje o tome što se događa između nas, uključujući i seks.

Majmun

Jedan muškarac s kojim sam bila imao je određenu radnju u seksu koju sam nazvala "majmunovo penjanje". Nekako bi se popeo na mene i potom pritisnuo svoje testise na moje zatvorene oči.

Radiosarajevo.ba

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP